Principiile companiei

Principiile Companiei

Aceste principii reprezintă angajamentul nostru către parteneri, acționari și angajați, si constituie ghidul nostru de etica si conduita profesionala

01

Integritate
La Alive Capital dorim să construim și să menținem o excelentă relație de colaborare, atât cu clienții precum și cu partenerii noștri, ceea ce este posibil doar cultivând un standard înalt de integritate. Respectăm principiile de bună practică la nivel mondial, national și local, și ne interesează nu doar proiecția acestora în afară în sensul reputației companiei pe piață, ci și la nivel de cultură etică internă a organizației.

02

Responsabilitate
Alive Capital își asumă responsabilitatea atât față de compania în sine cât și față de clienții, partenerii și angajații săi. Modul în care ne desfășurăm activitatea, seriozitatea cu care abordăm fiecare aspect în parte și promptitudinea cu care rezolvăm fiecare problemă, conturează acea buclă de responsabilitate care ne înconjoară.

03

Transparenta
Compania Alive Capital urmărește să fie deschisă și să poată răspunde tuturor întrebărilor clienților. Astfel, prin transparența pe care vrem să o afișăm, relația pe care o avem cu clienții noștri este mai solidă și, sperăm noi, de lungă durată. Tocmai de aceea, un client Alive Capital știe întotdeauna tot ceea ce presupune colaborarea cu compania noastră.
 

04

Loialitate si incredere
Prin munca pe care o depunem dorim să ne mulțumim clienții, reușind astfel să le obținem/câștigăm încrederea. Totodata, realizăm o muncă la nivel înalt, care urmărește să satisfacă cerințele clientului, dovedind astfel loialitatea noastră.
La Alive Capital, clienții noștrii trebuie să se simtă în deplină siguranță.
 
 
 

05

Performanta
Compania noastră dorește să-și consolideze și amplifice performanțele prin atenția și corectitudinea de care dăm dovadă atunci când muncim, prin modul în care reușim să realizăm tot ceea ce ne-am angajat că vom realiza și prin faptul ca suntem capabili să ne îndeplinim angajamentele la termen. Astfel, performanța noastră poate fi caracterizată de o maximizare a profitului clientului, ca urmare a încercării/ străduinței noastre de a obține pentru ei cele mai bune oferte prezente pe piață.